Πως θα χάσετε τα κιλά των εορτών!

Το Πάσχα έφυγε τα κιλά έμειναν..

Πως θα χάσετε τα κιλά των εορτών!

Απρίλιος 21, 2017 02:00 ΜΜ

Η περίοδος των γιορτών πέρασε και καλώς ή κακώς άφησε πίσω της κιλά. Η αφθονία του φαγητού ήταν μεγάλη, για αυτό και όλοι αφέθηκαν στις απολαύσεις του Πασχαλινού τραπεζιού. Τι πρέπει όμως να κάνετε ώστε να επανέλθει ο οργανισμός σας στα επιθυμητά κιλά; Οι δίαιτες δεν είναι το πάν. Αυτό που χρειάζεται ο οργανισμός είναι αποτοξίνωση και μια υγιεινή διατροφή.

 

Διατροφή

Αρχικά ξεκινήστε με 2 εισαγωγικές ημέρες που θα βοηθήσουν τον οργανισμό σας, να μπείτε σταδιακά στη λογική της αποτοξίνωσης. Για να κάνετε αποτοξίνωση για διάστημα 7 ημερών, θα πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα και να σταματήσετε την κατανάλωση καφεΐνης. Εναλλακτικά αντί για καφέ μπορείτε να πίνετε αφεψήματα από βότανα, όπως τίλιο, τσάι του βουνού, λουίζα και τσουκνίδα που ενισχύουν τη διούρηση (η οποία βοηθά στην αποβολή των τοξινών). Ξεκινήστε την ημέρα με ένα υγιεινό πρωινό, το οποίο θα ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σας για το υπόλοιπο της ημέρας και θα καταπολεμήσει τις απότομες πτώσεις του σακχάρου, που ευθύνονται για την έντονη επιθυμία για ζάχαρη. Ακολουθήστε 3 κυρίως γεύματα και ενδιάμεσα μικρά σνακ για να ανεβάσετε τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Προσπαθήστε να καταναλώνετε 2 μερίδες φρούτων την ημέρα (η μερίδα αντιστοιχεί σε 1 μεγάλο φρούτο ή σε 1 χούφτα, όταν πρόκειται για μικρότερα). Προτιμήστε όσα έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, τα οποία βοηθούν στον κορεσμό, στην υγεία του γαστρεντερικού συστήματος και στην καλύτερη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου και λιπιδίων στο αίμα, όπως είναι τα μήλα, τα αχλάδια, τα ακτινίδια και τα ροδάκινα. Εάν έχετε την επιθυμία για 1 κομμάτι γλυκό, προτιμήστε φρούτα εποχής, μια χούφτα αμύγδαλα (ανάλατα), δύο μικρά παξιμάδια (χωρίς πρόσθετο αλάτι, χωρίς γλουτένη).

 

Τι να αποφύγετε:

Τα  συσκευασμένα με υδατάνθρακες και πρόσθετα σάκχαρα όπως: μπισκότα, ζυμαρικά, δημητριακά που περιέχουν ζάχαρη, τα αναψυκτικά που είναι πλούσια σε ζάχαρη. Επίσης αποφύγετε τις τροφές με ανθυγιεινό λίπος, όπως τα πατατάκια, την μαγιονέζα, τις κρεμώδεις σάλτσες, τα τηγανητά φαγητά (κυρίως όσα δεν τηγανίζονται με ελαιόλαδο), το κόκκινο κρέας και τα πλούσια σε λιπαρά τυριά. Καθώς επίσης τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

 

Tips

 

Μια μικρή αποχή από το γάλα και το τυρί θα αποτοξινώσει τον οργανισμό σας, αφού τέτοιου είδους προϊόντα δυσκολεύουν την πέψη. Μπορείτε, ωστόσο, να συνεχίσετε να καταναλώνετε γιαούρτι, αλλά και εναλλακτικές τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, όπως είναι τα πράσινα λαχανικά, τα φασόλια, το σουσάμι και οι σαρδέλες.

 

Ένας καλός ύπνος είναι ότι καλύτερο για την αποτοξίνωση. Πηγαίνετε για ύπνο όχι αργότερα από τις 11 το βράδυ. Όσο κοιμάστε, το σώμα ξεκουράζεται και ο εγκέφαλος δημιουργεί χώρο για νέα δεδομένα. Ξυπνώντας από έναν καλό ύπνο, θα νιώθετε γεμάτοι ενέργεια, ευεξία, απαλλαγμένοι από το στρες. Ο αρκετός και ποιοτικός ύπνος βοηθά επίσης όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού ρυθμίζει την όρεξη και συμβάλλει στη μείωση της επιθυμίας για ζάχαρη και καφεΐνη.

 

Εντάξτε στη καθημερινότητα σας, την κίνηση. Κάντε μια βόλτα με γρήγορο ρυθμό, κατά προτίμηση πριν φάτε το πρωινό σας. Έτσι, θα κινητοποιηθεί ο μεταβολισμός σας πριν ακόμα ξεκινήσετε να καταναλώνετε θερμίδες.

 

Επιμέλεια: Μαρινάταλη Αρτοπούλου

Share this:
Tags:

protinews