Εκτός σύγχρονων συγκοινωνιακών δικτύων η Ηλεία

Ενώ οι γύρω Νομοί διεκδικούν και κερδίζουν - Τελευταίο παράδειγμα η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Αίγιο και η εργολαβία-σκούπα για τη γραμμή Αίγιο-Ρίο

Εκτός σύγχρονων συγκοινωνιακών δικτύων η Ηλεία

Αύγουστος 11, 2020 08:33 ΠΜ
Εκτός σύγχρονων συγκοινωνιακών δικτύων η Ηλεία

Εκτός νέων και σύγχρονων συγκοινωνιακών δικτύων συνεχίζει να βρίσκεται η Ηλεία, ενώ οι γύρω Νομοί διεκδικούν και κερδίζουν. Τελευταίο παράδειγμα η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Αίγιο και η εργολαβία-σκούπα για τη γραμμή Αίγιο-Ρίο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες οδηγείται στη Διαχεριστική Αρχή η πολυαναμενόμενη εργολαβία-σκούπα που θα θέσει σε λειτουργία τη νέα διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή από το Αίγιο μέχρι το Ρίο. Σε αυτό το έργο περιλαμβάνεται η επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση-τηλεπικοινωνίες και σταθμοί και έχει κόστος 117εκατ.ευρώ.

Το έργο αυτό με την υλοποίηση του θα φέρει το ηλεκτροκίνητο τρένο κυριολεκτικά στην πόρτα της Πάτρας. Η δημοπράτηση του έργου τοποθετείται το 2021 και η ολοκλήρωση του το 2025. Πλέον ως μοναδική εκκρεμότητα της γραμμής Αθήνα-Πάτρα, θα μένει η δημοπράτηση της γραμμής Ριο-Νέο Λιμάνι Πάτρας, με τις μελέτες να είναι σε εξέλιξη και σύμφωνα με τις πρόσφατες εξαγγελίες θα είναι έτοιμο προς δημοπράτηση το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Η συνέχιση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο και την Αρχαία Ολυμπία μπορεί να… εξαγγέλλεται από καιρού εις καιρόν, ωστόσο χειροπιαστά αποτελέσματα και τεύχη δημοπράτησης δεν υπάρχουν.

Σε ότι αφορά το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας που ακούει στο όνομα νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου, το υπουργείο Υποδομών παραπέμπει στο… 2021 για οριστικές απαντήσεις από την Ε.Ε. Στην καλύτερη των περιπτώσεων…

Εν κατακλείδι η Ηλεία βρίσκεται εκτός σύγχρονων συγκοινωνιακών δικτύων, σα φτωχός συγγενής και ουδεμία αλλαγή φαίνεται στον ορίζοντα…

Share this:
Tags:

-

-