Επιτυχημένη δράση για έκτη συνεχή χρονιά

Ποιητική ομάδα Εσπερινού Γυμνασίου-Λυκείου Αμαλιάδας

Επιτυχημένη δράση για έκτη συνεχή χρονιά

Ιούνιος 04, 2019 08:45 ΠΜ
Επιτυχημένη δράση για έκτη συνεχή χρονιά
Με μεγάλη συμμετοχή συνεχίστηκε για έκτη συνεχή χρονιά η δράση της λογοτεχνικής ( ποιητικής ) ομάδας ‘’ Ροές ‘’ του Εσπερινού Γυμνασίου- Λυκείου Αμαλιάδας, με την εποπτεία του φιλολόγου του σχολείου κ. Γιώργου Στασινόπουλου.
Οι φετινές συμμετοχές ξεκίνησαν με την αποστολή ποιημάτων στο αρχαιότερο ελληνικό λογοτεχνικό σωματείο, την ‘’ Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών ‘’, όπου αναμένονται τα αποτελέσματα. Ακολούθησαν οι συμμετοχές στο διαγωνισμό του Δήμου Καλαβρύτων σχετικά με το Ολοκαύτωμα από μαθητές της Γ’ Γυμνασίου.
Στη συνέχεια, στα πλαίσια της διεξαγωγής μαθητικών καλλιτεχνικών δράσεων, στον τομέα ‘’ Ποιητικοί διάλογοι ‘’, αφιερωμένοι στον Κ. Παλαμά, υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας, δια της υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων, οι μαθητές της ομάδας συζήτησαν με τον ποιητή Πάνο Κυπαρίσση για τη γραφή και το έργο της λογοτεχνίας σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Αρχαίας Ολυμπίας.
Εκεί οι ίδιοι οι μαθητές παρουσίασαν τις ποιητικές τους δημιουργίες, με μεγάλη επιτυχία, σε μια βραδιά κόσμημα για την εκπαίδευση ( Διοργάνωση : ‘’ Αγώνες τέχνης- Άνοιξη στα σχολεία ‘’ ).
Εξέχουσα υπήρξε και η συμμετοχή στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Λογοτεχνίας Σερρών, υπό την αιγίδα της UNESCO, με αφιέρωμα στην Αρχαία Αμφίπολη, με ποιήματα, αποτελέσματα ασκήσεων δημιουργικής γραφής .
Διακρίθηκαν δημιουργίες της ομάδας όπως των μαθητών- μαθητριών  Αποστόλη Μπατζαλή , Νίκης Μπακάλη, Χριστιάνας  Διονυσοπούλου και Μαρίνας Μπαχαρίδη καθώς και ολόκληρη η σχολική μονάδα δια του υπευθύνου εκπαιδευτικού φιλολόγου Γιώργου Στασινόπουλου. Μαζί λοιπόν με τις διακρίσεις και τους επαίνους που έφεραν στο Εσπερινό  και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας ( η Μαρία Τραπουζάνη , η Κατερίνα Γιαννακοπούλου, ο Παναγιώτης Πατσός, η Φανή Μακαρίτη, η Κύνθια- Μαρλένα Γεωργακοπούλου κ.α.  ) γίνεται φανερό, πόσο δουλεύει η ποιητική αυτή ομάδα, πόσο απολαμβάνει τη δράση και πόσο συμβάλλει στην ουσιαστική πραγμάτωση του εκπαιδευτικού έργου .
 
Share this:
Tags:

Μαγειρεύοντας με τη δύναμη του ανέμου