Οι φήμες είχαν προκύψει από την αναδιάρθρωση της συμμαχίας Renault- Nissan- Mitsubishi και τις νέες αρμοδιότητες και περιοχές ευθύνης κάθε εταίρου, αλλά πλέον είναι επίσημο.

Σύμφωνα λοιπόν με τις τελευταίες εξελίξεις η Mitsubishi αναπροσαρμόζει τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη, στα πλαίσια της προσπάθειάς της να μειώσει τα πάγια έξοδά της κατά 20% μέσα στην επόμενη διετία.

Ταυτόχρονα θέλει να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίαςόπου το μερίδιό της φτάνει το 6,4%, τη στιγμή που στην Ευρώπη δεν ξεπερνά το 1,0% και στη Βόρειο Αμερική το 0,9%. Ενδεικτικό είναι πως τα λειτουργικά της κέρδη στη συγκεκριμένη περιοχή ήταν 514 εκατομμύρια ευρώ, τη στιγμή που σε όλο τον άλλο κόσμο μόλις που ξεπέρασαν τα 100 εκατομμύρια.

Το πάγωμα στην πράξη σημαίνει πως τα υπάρχοντα μοντέλα της μάρκας θα συνεχίζουν να υποστηρίζονται αλλά οι διάδοχοι των L200, Outlander και Space Star δεν πρόκειται να έρθουν στην Ευρώπη. Η διάθεση των νυν μοντέλων θα ολοκληρωθεί όταν θα πάψουν να ικανοποιούν τις εκπομπές ρύπων που θα ισχύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. 

Από την πλευρά της η Mitsubishi Motors Corporation διαβεβαιώνει τόσο τους υπάρχοντες όσο και τους μελλοντικούς αγοραστές των προϊόντων της ότι οι υπηρεσίες after sales (διάθεση ανταλλακτικών και τεχνική υποστήριξη) θα συνεχίσουν να παρέχονται απρόσκοπτα στις επιμέρους Ευρωπαϊκές αγορές καθώς τα οχήματα της θα εξακολουθούν να παράγονται και να διατίθενται σε άλλες αγορές.

Αντίστοιχα, η "Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ", Επίσημος Εισαγωγέας της Mitsubishi Motors από το 1963 στην Ελλάδα δεσμεύεται προς τους υφιστάμενους και μελλοντικούς πελάτες που την εμπιστεύονται ότι θα συνεχίζει να υποστηρίζει τόσο τις πωλήσεις των διαθέσιμων μοντέλων της μάρκας όσο και τις υπηρεσίες after sales μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της.