«Κρυφτό» από τον Χρήστο Σπίρτζη

Για την κατασκευή του Πάτρα-Πύργος

«Κρυφτό» από τον Χρήστο Σπίρτζη

Σεπτέμβριος 14, 2018 06:45 ΠΜ

 

Για «κρυφτό» στο θέμα του δρόμου Πάτρα-Πύργος κατηγορεί τον υπουργό Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη ο Βουλευτής Ηλείας κ. Γιάννης Κουτσούκος, καθώς ο κ. Σπίρτζης δεν προσήλθε χθες στη Βουλή στην προγραμματισμένη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησής του κ. Κουτσούκου με θέμα: «Ορατός πλέον ο κίνδυνος να μείνει η Ηλεία εκτός του εθνικού δικτύου των αυτοκινητοδρόμων, με βάση τις μεθοδεύσεις της Κυβέρνησης στον πολύπαθο δρόμο Πάτρα – Πύργος».

Ο κ. Κουτσούκος εξέδωσε σχετική ανακοίνωση για το ζήτημα η οποία αναφέρει τα εξής:

«Με τη δικαιολογία του «κωλύματος» ο κ. Σπίρτζης δεν προσήλθε σήμερα στη Βουλή, στην προγραμματισμένη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησής μου με θέμα: «Ορατός πλέον ο κίνδυνος να μείνει η Ηλεία εκτός του εθνικού δικτύου των αυτοκινητοδρόμων, με βάση τις μεθοδεύσεις της Κυβέρνησης στον πολύπαθο δρόμο Πάτρα – Πύργος».

Το ίδιο έπραξε και στις 31-5-2018 σε επίσης προγραμματισμένη συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησής μου με θέμα πάλι τον δρόμο Πάτρα- Πύργος και τις Κυβερνητικές ανακολουθίες. Έστειλε όμως, τον Υφυπουργό του κ. Μαυραγάνη για να επαναλάβει αυτό που ο κ. Τσίπρας είχε ανακοινώσει στις 7-2-2018 από την Πάτρα, ότι δηλαδή τα έργα θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι.

Τώρα, που το καλοκαίρι τελείωσε και διαψεύδονται για ακόμα μία φορά οι κ.κ. Τσίπρας – Σπίρτζης, δίνουν και πάλι νέο χρονοδιάγραμμα με καθυστέρηση ενός -δύο μηνών - όπως λένε- έως ότου υπογραφούν οι συμβάσεις των 5 εργολαβιών (που έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες) ή των 8 εργολαβιών, όπως είπε από τη Θεσσαλονίκη ο κ Τσίπρας.

Ότι όμως και να κάνει ο κ. Σπίρτζης, όσες δικαιολογίες και να βρει θα τον βαραίνει η τριετής καθυστέρηση του έργου και οι κίνδυνοι για την ολοκλήρωσή του μετά τις περιπέτειες που το ενέπλεξε, με την κατάτμηση σε 8 εργολαβίες, για να ευνοήσει τους αρεστούς στην Κυβέρνηση.

Στη Βουλή πάντως, θα αναγκαστεί να έρθει έτσι κι αλλιώς,  καθώς επανακατέθεσα την ίδια Επίκαιρη Ερώτηση, προγραμματισμένη να συζητηθεί την Τρίτη 18-9-18 προκειμένου να απολογηθεί για τις ευθύνες του, να μας εξηγήσει – όσο μπορεί να γίνει πιστευτός- για το πώς ο ίδιος και η Κυβέρνηση συνολικά μπορούν να διασφαλίσουν την  υλοποίηση του έργου».

Στον «αέρα» τρία τμήματα

Όλα αυτά ενώ, όπως σαν αναφέραμε και χθες, στην εταιρεία συμφερόντων Χρήστου Καλογρίτσα αναμένεται να ανατεθεί η κατασκευή μόνον του τμήματος Βάρδα – Κυλλήνη, σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Σπίρτζη. Για τα υπόλοιπα τρία τμήματα (Δουναίικα-Πύργος, Κυλλήνη-Αμαλιάδα και Αμαλιάδα-Δουναίικα) υπάρχει η πρόθεση για υποκατάσταση από το δεύτερους μειοδότες, την Cifield Development Public Limited στο πρώτο και το δεύτερο και την GD Infrastrutture στο τελευταίο, χωρίς όμως να θεωρείται δεδομένη η αποδοχή των εξωπραγματικών εκπτώσεων που είχε δώσει ο Όμιλος Καλογρίτσα τα τμήματα.

 

Το ραντεβού της Δευτέρας και οι απαντήσεις…

Ενώ, σύμφωνα με τις πληροφορίες το ραντεβού του Περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη έχει «κλειδώσει» για την προσεχή Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου. Εκεί, υποτίθεται πως θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση για το τι τελικά θα γίνει με το σύνολο των οκτώ εργολαβιών, καθώς μέχρι και σήμερα έχει γίνει γνωστή η τύχη μόνο των πέντε εξ αυτών. Όμως, η χθεσινή απουσία του υπουργού από την συζήτηση στη βουλή για τον δρόμο, αν μη τι άλλο, δεν προοιωνίζει ξεκάθαρες απαντήσεις…

 

Share this:
Tags:

Κατασκευή cnc machine με υλικά από εκτυπωτές