Νηστεία και δίαιτα: Kαι όμως συνδυάζονται

Πως να αποφύγετε περιττές θερμίδες την περίοδο της νηστείας

Νηστεία και δίαιτα: Kαι όμως συνδυάζονται

Μάρτιος 10, 2018 04:30 ΜΜ
Σαρακοστή, και όλοι μπαίνουμε στο πειρασμό να απέχουμε από την κρεοφαγία και τα γαλακτομικά προιόντα. Καλή ευκαιρία θα έλεγε κανείς, να κάνουμε και δίαιτα.
 
Έρευνες όμως έχουν δείξει πως την περίοδο της νηστείας παίρνουμε περιττά κιλά και μάλιστα οι περιττές θερμίδες κρύβονται εκεί που δεν πάει το μυαλό μας.
 
 
 
 
Το λάδι που ρίχνουμε στα λαδερά φαγητά και τις σαλάτες προσθέτουν θερμίδες, οι μεγαλύτερες μερίδες που καταναλώνουμε για να καλύψουμε την απουσία κρέατος, η κακή συνήθεια να συνοδεύουμε με ψωμί τα όσπρια, είναι μερικα από τα λάθη που κάνουμε και μετά κατηγορούμε τη γυμνάστρια οτι δεν μας πιέζει αρκετά και παχύναμε...
 
Μερικά τρικ για να βγείτε ανέπαφοι από τη νηστεία και να διατηρήσετε τη σιλούετα σας
Μαγειρέψτε τα όσπρια σε σαλάτες και όχι με το παραδοσιακό τρόπο. Θα σας βοηθήσει να αποφύγετε το ψωμί και θα σας χορτάσει περισσότερο. Προτιμήστε τα φασόλια φούρνου με μυρωδικά και το περίφημο φακόριζο.
 
Η απουσία κρέατος από το γεύμα σας σας οδηγεί σε κατανάλωση μεγαλύτερων μερίδων.
 
 
 
Συνοδεύστε το γεύμα σας με μικρή ποσότητα μανιταριών, το αίθημα κορεσμού που προκαλούν τα μανιτάρια θα σας γλιτώσουν από πολλές ανεπιθύμητες θερμίδες. Και προσοχή από που θα προμηθευτείτε τα μανιτάρια!
 
Τέλος τα φρούτα δεν παχαίνουν, αλλά μη το παρακάνετε με τις μερίδες. Μέχρι 3 μερίδες φρούτα τη μέρα είναι αρκετές. Περιορισμένη πρέπει να είναι και η κατανάλωση ξηρών καρπών και ζυμαρικών.
 
 
 E-DAILY.GR
Share this:
Tags:

Η «μοτοσυκλέτα» που χωράει επτά άτομα και ένα ψυγείο